3/1/16

Ποιες είμαστε!!! Update!!!

Καλησπέρα σας & Καλή Χρονιά!
Μετά απο αρκετά χρόνια που κάνουμε παρέα είπαμε να ξαναγνωριστούμε μαζί σας, είχαμε γνωριστεί στην αρχή και ίσως δεν έχουν αλλάξει πολλά απο τότε όμως είναι μια ευκαιρία να γνωρίσουμε & εμείς εσάς ξανά! Μπορείτε να βρείτε την παλιά μας ανάρτηση εδώ!
Επίσης όπως παρατηρήσατε με την βοήθεια της Ελευθερίας ανανεώσαμε το blog μας!!! Περιμένουμε την γνώμη σας!!! 
Τι λέτε πάμε να αρχίσουμε;

Είμαι η Δέσποινα 24 ετών απο την Μύκονο. Τα χόμπι μου είναι το διάβασμα, οι κατασκευές και το blogging. 
Σε αυτό το blog ασχολούμαι με προϊόντα ομορφιάς, κριτικές προϊόντων, diy συνταγές, διαγωνισμούς και ότι άλλο αφορά την ομορφιά.
Καθώς είμαι παντρεμένη και μανούλα της κορούλας μου που έφτασε 3 ετών, οι ασχολίες μου είναι μοιρασμένες ανάμεσα στην ομορφιά και την μητρότητα. Εκτός λοιπόν από αυτό το blog έχω και ένα μαμαδομπλογκ που ονομάζεται The smell of mommy το οποίο θα βρείτε εδώΣτο μαμαδομπλογκ μου θα βρείτε συνταγές, κριτικές βιβλίων, ιδέες για διακόσμηση, διαγωνισμούς καθώς και ότι άλλο απασχολεί την καθημερινότητα μιας μαμάς.

Με βρίσκετε στα παρακάτω link:

Facebook profile: Despina Despinaki
Facebook σελίδα: All Beauty Included
 Mommy ΒlogThe smell of mommy
Mommy Facebook: The smell of mommy
Instagram: despinadespinaki

Είμαι η Ρένα, 29 ετών απο την Αθήνα! Τα χόμπι μου είναι οι υπολογιστές, το διάβασμα, το μαγείρεμα(κυρίως γλυκών) & το blogging!
Σε αυτό το blog ασχολούμαι με τίπ ομορφιάς & σπιτικές συνταγές!
Είμαι σε σχέση τα τελευταία 6 χρόνια και έχω το προσωπικό μου blog έχω το προσωπικό μου blog που ονομάζεται Εγώ & Εσύ. . . Όμορφες Μαζί. . . ♥ ♥ ♥ και το βρίσκεται εδώ οπότε θα σας παραπέμπω εκεί για την δική μου άποψη σε προϊόντα ομορφιάς και όχι μόνο!


Με βρίσκετε στα παρακάτω link:
 
Facebook profile: Renata Love Paul
Instagram: renatadim
Twitter: RenataLovePaul

Μαζί μας βρίσκετε:
Μέσο E-mail!!!
Μέσο Bloglovin!!!
Στη σελίδα All Beauty Included στο Facebook!!!


Ευχαριστούμε για την στήριξή σας!!!
Δέσποινα - Ρένα!!!

12 σχόλια:

  1. Προς Δέσποινα: μικρή μικρή στα βάσανα ε; να σου ζήσει η μικρή!
    Καλή χρονιά και στις δυο σας! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σας κορίτσια!!! Μία ανανέωση πάντα κάνει καλό, Καλή χρονιά σας εύχομαι, Δεσποινάκι να σου ζήσει η μικρούλα και για σένα Ρένα μου εύχομαι του χρόνου τέτοια μέρα να σε βρω πάλι εδώ και να σου ευχηθώ καλή λευτερια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστουμε πολύ Τουλα μου καλή χρόνια και σε σένα!!!

      Διαγραφή
    2. Μακάρι Τούλα μου! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλή χρονιά και σε σένα! Υγεία πάνω απ'όλα και όλα τα υπόλοιπα έρχονται!

      Διαγραφή
  3. Καλή χρονιά κορίτσια όμορφα!!! Με γεια η ανανέωση του blog σας! Να έχετε υγεία, χαρά και κάθε καλό στη ζωή σας!
    Την αγάπη μας
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία η ανανέωση κορίτσια!!! να είστε πάντα καλά και το νέο έτος να σας φέρει ότι σας στέρησε το παλιό! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρόνια και σε σένα!!! Ευχαριστουμε!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ κορίτσι μου! Να είσαι καλά! Καλή χρονιά να έχεις! :)

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design