30/3/14

Spring Lovers Tag!

Γεια σας ομορφιές μου!!! Σήμερα θα σας κάνω ένα tag. Με έκανε tag η φίλη μου Μαίρη από το Fairy make - up tales .
Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι οι εξής :
  1. Αναφέρουμε το άτομο που μας έκανε tag και το άτομο που δημιούργησε το tag Dimitrasopinion (αν θέλουμε) 
  2. Απαντάμε στις ερωτήσεις και γράφουμε 3 επιπλέον δικές μας ερωτήσεις σχετικές με την άνοιξη.
  3. Κάνουμε tag 10 κοπέλες ή όσες θέλουμε.
  4. Τις ενημερώνουμε σχετικά.
Πάμε να δούμε τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις μου :
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου σχέδιο στα νύχια για την άνοιξη ;
Έχω ξετρελαθεί με τα κομφετί βερνίκια. Δείτε πως έχω τώρα τα νύχια μου :

  • Ποιο χρώμα κραγιόν θεωρείς must για την άνοιξη;
Μα φυσικά τα ροζ και τα φούξια και για του λόγου του αληθές :
  • Ποιο χρώμα γενικά σε "εμπνέει" την άνοιξη;
Τα έντονα χρωματάκια αλλά αγαπημένο μου είναι το ροζ :)
  • Αγαπημένο outfit για την άνοιξη;
Τζινάκι με μονόχρωμο μπλουζάκι και τις λατρεμένες μου μπαλαρίνες.

  • Αγαπημένο ανοιξιάτικο αξεσουάρ;
Εκτός από τα γυαλιά μου ,αγαπώ και τα σκουλαρίκια.
  • Αγαπημένο ανοιξιάτικο φρούτο;
Χμμ!!! Ακτινίδιο και φραουλίτσα!!!

  • Ποια μυρωδιά σου θυμίζει άνοιξη;
Τα τριαντάφυλλα και τις αβιόλες ( φυτρώνει εδώ στο νησί )


  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την εποχή;
Αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ συνέχεια το βερνίκι της Avon #strawberry . Ένα φούξια υπέροχο χρώμα είναι αυτό που φοράω στη φώτο επάνω!

  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Τα τριαντάφυλλα και οι ορχιδέες για προσωπικούς λόγους!!!
  • Τι συναισθήματα σε γεμίζει η άνοιξη;
Πολύ πολύ πολύ χαρά!!!
  • Την άνοιξη κάνεις κάτι που δεν κάνεις τους υπόλοιπους μήνες; Α ναι τι
Έχω περισσότερο καλή διάθεση!!! :)
  • Ποιο άρωμα βάζεις την άνοιξη;
Αυτό το καιρό χρησιμοποιώ ένα άρωμα που μυρίζει τσιχλόφουσκα! Μου φτιάχνει την διάθεση!!!
  • Πες μου κάτι που νιώθεις την επιθυμία να το αγοράσεις αμέσως μόλις μπεί η Άνοιξη!
Χμμ!!! Μια πολύ καλή αντιηλιακή!!!
  • Υπάρχει κάτι που να σε αγχώνει με τον ερχομό της Άνοιξης?
Εγώ αγχώνομαι 24 ώρες το 24ωρο οπότε αστο μην σας αγχώσω και εσάς χιχιχι!!!
  • 3 λέξεις που δηλώνουν τα συναισθήματα σου για την Άνοιξη!
Χαρά, αγάπη και ευτυχία.
Οι δικές μου ερωτήσεις είναι οι εξής!
  • Αγαπημένο μακιγιάζ για την άνοιξη;
  • Αγαπημένο χτένισμα για την άνοιξη;
  • Πες μου 3 πράγματα που δεν κάνεις την άνοιξη !
Με την σειρά μου κάνω tag τα παρακάτω blogs!
  1. Εγώ & Εσύ όμορφες μαζί!
  2. Beauty Diaries- ioanna chiotelli
  3. Diary of a beauty addict
  4. Stars and stellars
  5. Another make up World
  6. Missmadden923
  7. Makeup ny Natasha V
  8. Marw Mew
  9. To nesesermou
  10. Beauty stars
 
Περιμένω τις απαντήσεις σας!!! Φιλιά !!! Δέσποινα!!!




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design