16/3/16

Spring cherrybox+ haul!!!

Καλημέρα ομορφιές!!!
Σήμερα ανοίγουμε μαζί το ανοιξιάτικο Cherrybox και σας δειχνω και δύο πραγματακια που πηρα από το eshop τους!
-Organic shop by Natura siberica. Πλούσια κρέμα σώματος με βιολογική βανίλια και ορχιδέα. 250 ml/4,02€ Full size.
-Fouka organic cosmetic. Body sculpting serum. 60ml/35€. Full size.
-Messinian spa. Shimmering shampoo.300ml/6,80€. Full size.
-Nip+ fab. Glycolic fix pads. 60τεμ/15,95€. Travel size.
-Miss cop. Smoothy gloss lip pencil.6€. Full size.
-Korres. Λευκό τσάι gel καθαρισμού. 200ml/11,80€. Travel size.
Συνοψίζοντας:
Το κουτάκι μου περιείχε 6 προϊόντα εκ των οποίων τα 4 σε full size. Ή αξία των προϊόντων(51,82 μόνο τα full size) ξεπερνούσε κατά πολύ την αξία του κουτιού (20€).
Όλα τα προϊόντα είναι καινούρια σε μένα και πολλά υποσχόμενα. Έμεινα πολύ ικανοποιημένη από το κουτί αυτό. Παμε τώρα και στις αγορές από το eshop τους :
Πηρα από την Grigi make up το βερνίκι νυχιών στη απόχρωση #509 που υπόσχεται ότι διαρκεί για 7 ημέρες. 3,95€, Εδώ.  και το top coat της ίδιας σειράς στα 3,95€ και αυτό και το βρίσκεται εδώ. Τα δοκιμασω αυτή τη περίοδο οπότε μόλις έχω ολοκληρωμένη άποψη θα σας κάνω αναλυτικό review.
Πηγη.

Τέλος πηρα από την bomb cosmetics το body polish με αρωμα μάνγκο στα 9.80€ και το βρίσκεται εδώ.
Αυτές ήταν και οι αγορές μου από το Cherry box. Περιμένω τα σχόλια σας για το πως σας φάνηκε το κουτί και αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα!!!
Φιλία πολλά!!!
Δέσποινα!!! 

7 σχόλια:

  1. Έχω δοκιμάσει το σαμπουάν από Messinian Spa και ήταν καταπληκτικό! Να τα χαρείς όλα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου κορίτσι μου!! Τα μανό weekly εμένα δεν μου άρεσαν γιατί δεν είχαν διάρκεια και άφηναν φουσκάλες στα νύχια. Ελπίζω εσύ να τα χαρείς περισσότερο!! <3 Φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου κοπέλα μου! να τα χαρείς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δοκίμασα το προϊόν για τα χείλη και είναι τέλειο.Βεβαια εμένα μου έτυχε το χρωμα αλλο χρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design