17/2/16

Project pan with Beauty Dust: Update #1!

Καλημέρα ομορφιές μου!!! Σήμερα είμαι εδώ για να σας δείξω παρεα με την Αγγελική και το Beauty Dust την πρόοδο που κάναμε σε ένα μήνα στο project pan που ξεκινήσαμε!!!
Παμε να δούμε :
Το ρουζ και το bronzer το χρησιμοποιουσα κάθε φορά που βαφομουν αλλά δεν είχα καποια σημαντική πρόοδο.
Στην πουδρα έκανα μια μικρή πρόοδο.
Στο scrub έκανα μια μικρή πρόοδο και φάνηκε το κάτω μέρος της συσκευασίας.
Στο make up έκανα την μεγαλύτερη πρόοδο. Θεωρώ ότι μεχρι το επόμενο update θα το έχω τελειώσει.
Στη σκιά σε μορφή μολυβιού, εξυσα τη μύτη μόλις μια φορά όλο το μήνα. Την χρησιμοποιουσα σαν βάση για τις σκιές μου.
Το κραγιόν της Avon το χρησιμοποίησα 6-7 φορές.
Το κραγιόν της Essence το χρησιμοποιησα μόλις δύο φορές.
Και στη βάση από Oriflame έκανα κάποια πρόοδο.
Και στο lipgloss δεν έκανα καμμία πρόοδο,το χρησιμοποίησα μόλις 2 φορές.
Αυτή ήταν η δική μου πρόοδο. Δεν βαφτηκα πολύ αυτό το μήνα αλλά όταν βαφομουν χρησιμοποιουσα αποκλειστικά αυτά τα προϊόντα. Μην ξεχασετε να δείτε και της Αγγελικής, εδώ .
Φιλία!!!
Δέσποινα!!!

3 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post :) Το lipgloss φαίνεται ωραίο!

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ επειδή έχω λίγα δεν κάνω project pan! οοοομως έχω ένα bronzer που το έχω φτάσει στον πάτο και χρησιμοποιώ μόνο αυτό! Δεν έχω τελειώσει ποτέ κάποιο προϊόν μακιγιάζ τύπου bronzer ή ρουζ εντελώς και θα είναι το πρώτο μου. είμαι τόσο ενθουσιασμένη. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το σκραμπ πειράζει που θελω να το φάω.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design