9/1/16

Roulette project pan with Beauty Dust!

Καλημέρα κορίτσια μου!!! Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο project pan για το 2016. Αυτή την φορά παρέα με την Αγγελική από το Beauty Dust.
Επιλέγουμε 10 προϊόντα με κλήρωση από συγκεκριμένες κατηγορίες. Στόχος μας είναι να τα τελειωσουμε μέχρι τον Ιούνιο. Κάθε μήνα θα σας κάνουμε και ένα update post με την πρόοδο μας.
Παμε να δούμε τι κατηγορίες ετυχαν σε εμένα και τα προϊόντα που επελεξα :
- Ένα προϊόν δικής μου επιλογής : Oriflame Giordani  gold make up base. Όπως βλέπετε είναι αχρησιμοποίητη εντελώς.
- Ένα προϊόν που αγαπώ και ένα bronzer: Elf ρουζ και bronzer. Τα έβαλα σαν δύο προϊόντα.
- Ένα προϊόν σε travel size: Κραγιόν Avon.
- Ένα προϊόν που μετάνιωσα που πηρα : Essence xxxl long lasting lipgloss #05. Είναι πολύ ανοιχτό για τα χείλη μου .
- Ένα προϊόν σε χρώμα που δεν φοράς συνήθως. Wet and wild eye-shadow pencil #130.

-Ένα προϊόν σε ελεύθερη μορφη: Mua loose powder.
- Ένα προϊόν που ήταν δώρο : Essence lipstick #04.

-Ένα drugstore προϊόν : Catrice Matt mousse make up #010.
-Ένα προϊόν για τα χείλη : Chocolate lip scrub .
Αυτά ήταν τα δικά μου προϊόντα. Στόχος μου είναι να τελειώσω τουλάχιστον 6/10 προϊόντα. Μην ξεχασετε να δείτε και τα προϊόντα της Αγγελικής εδώ.
Φιλία πολλά!!!

9 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίες επιλογές! Ευχαριστώ για την συνεργασία και για την υπέροχη ιδέα που είχες και πάλι :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το lipgloss της essence που μετανιωσες που πήρες το πήρα και γω και επισης το μετάνιωσα! Περιμένουμε τα αποτελέσματα! ~Νικολέτα από beautydrifts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή κορίτσι μου!! Είναι δύσκολο να έχεις μία συλλογή κ να χρησιμοποιείς καθημερινά τα ίδια προιόντα για τόσους μήνες. Έχω μπει σε πρόγραμμα πολλές φορές κ σε καταλαβαίνω. Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή επιτυχία! Ελπίζω να τα καταφέρεις και να τα τελειώσεις! Και εγώ πρέπει να το κάνω κάποια στιγμή! Τα λυπάμαι που τα βλέπω έτσι! Πολλά φιλιά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή προσπάθεια! Το τελευταίο προϊόν πολύ μου άρεσε και θα το πάρω κι εγω! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design