5/1/16

Olive way oriental body lotion*!!!

Καλησπέρα ομορφιές!!!
Πριν μερικές μέρες σας είχα μιλήσει στα αγαπημένα του 2015 για την ενυδατικη κρέμα από την Olive way στη εκδοχή oriental.
Πρόκειται για μια ενυδατικη λοσιόν σώματος με έλαιο ελιάς, αλόη, καλέντουλα και χαμομήλι.
Τι να πρωτοπω για αυτό το προϊόν ;

Υπεροχή απερίγραπτη μυρωδιά.
Πολύ καλή ενυδάτωση που πρόσφερε στο δέρμα μου.
Την απορροφούσε το δερμα μου γρήγορα.
Ή μυρωδιά του διαρκούσε ώρες μετά στο δέρμα αλλά και στα ρούχα μου.
Είναι ελληνικό προιον.
Δεν περιέχει βλαβερά συστατικά για την επιδερμίδα.
Η τιμή του είναι στα 10,90€, εδω αλλά από ότι είδα αυτή την περίοδο τρέχει μια προσφορά που στην ίδια τιμή περνεις και την κρέμα σώματος και το αφρολουτρο, δείτε εδώ.
Σαν βαθμό του βάζω σίγουρα ένα 10/10, από τις καλύτερες ενυδατικές που έχω δοκιμάσει και σίγουρα θα την αγοράσω συντομα- γιατί αυτή που είχα μου τελείωσε-
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από την Olive way;
Φιλία!!!
*Pr. Samples.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design