25/4/14

Essence lipstick #01 coral calling!

Κοριτσάκια μου γλυκά γεια σας! Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα κραγιόν το οποίο το έχω πάρει πολύ καιρό από το Dust and Cream αλλά επειδή ήταν πολύ ανοιχτό για χειμώνα άρχισα να το χρησιμοποιώ πρόσφατα. Σας μιλάω βέβαια για το κραγιόν από την Essence τη κλασική σειρά και την απόχρωση #01 Coral Calling. Όπως θα καταλάβατε μιλάμε για ένα έντονο κοραλλί , ότι πρέπει για την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Λίγα λόγια για το προϊόν :
  • Ενυδατικό
  • Πολύ ωραία και κομψή συσκευασία
  • Έντονη χρωματική απόδοση
  • Μεγάλη διάρκεια
  • Πολύ οικονομικό 2,89 ευρώ, το βρίσκεις εδώ.
Πραγματικά το αγάπησα αυτό το κραγιόν και σίγουρα θα πάρω και άλλες αποχρώσεις. Σαν βαθμολόγια σίγουρα του βάζω ένα 9/10 γιατί μπορεί άνετα να συναγωνιστεί κραγιόν και από πολύ ακριβότερες εταιρείες. Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Ποια η γνώμη σας; Φιλιά!!! Δέσποινα!!!

 

9 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο χρωμα ειναι ενα απο τα κραγιον που θελω να αγορασω , γενικως τα κραγιον της essence δεν με εχουν απογοητευσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πραγματικα είναι πολύ καλα και πολύ καλη σχεση ποιοτητας τιμης!!! φιλια!!!

      Διαγραφή
  2. Έχω και εγώ ΄΄ενα κραγιόν Essece και πραγματικά είναι πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω και εγώ ένα από αυτή τη σειρά,ενα κόκκινο και είναι πολύ ωραίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το έχω και εγώ, το λατρεύω, όπως και όλα τα κραγιόν της σειράς!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία κι αυτή η απόχρωση! Βασικά οι περισσότερες μου αρέσουν! Είναι πολύ καλά κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design