12/12/13

Review Bourjois-Mascara Queen Attitude!

Αγαπάκια μου γεια σας και καλή εβδομάδα να έχουμε!!! Σήμερα θα κάνω ένα Review για την μάσκαρα από την Bourjois Queen Attitude απόχρωση : Noir 61. Την είχα αγοράσει από το BeautyTestBox στη τιμή των 13,16 ευρώ και είχε μαζί προσφορά ένα lip gloss, πολύ καλή προσφορά θεωρώ!!!

Πάμε να πούμε λίγα λόγια για τη μάσκαρα αρχικά :

Μάσκαρα για όγκο και μήκος. Έχει πλαστικό βουρτσάκι.
Η σύστασή της, εμπλουτισμένη με κερί μέλισσας, θρέφει τις βλεφαρίδες ενώ το ειδικά σχεδιασμένο βουρτσάκι της ανασηκώνει ακόμη και τις εξωτερικές βλεφαρίδες για γατίσιο βλέμμα σαν της Κλεοπάτρας. Αντιαλλεργικό προϊόν. Δεν περιέχει Parabens. 
Πάμε να σας πω τώρα τη γνώμη μου :

Έχει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, χρειάζεται βέβαια χτίσιμο. Έχει διάρκεια, ανασηκώνει όντως τις βλεφαρίδες, τώρα αυτό που λέει ότι θρέφει τις βλεφαρίδες δεν μπορώ να σας πω γιατί εγώ δεν είδα κάτι τέτοιο. Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ικανοποιημένη και πολύ καλή σχέση τιμής ποιότητας. Σίγουρα στο μέλλον θα την ξανά αναζητήσω!!! 

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;;; Σας άρεσε;;; Αν δεν την έχετε δοκιμάσει θα την αγοράζατε;;; Περιμένω τα σχόλια σας!!! Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!

2 σχόλια:

  1. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα που δίνει και μάλλον θα την αναζητήσω όταν τελιώσει κάποια απο τις μάσκαρες μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι οντως πολύ καλη και υπαρχει ακομη η προσφορα στο e-shop του beauty test BOX με δωρο το lip gloss !!! Αξιζει τα λευτα της!!!

      Διαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design