7/10/13

Μάσκαρα Yves Saint Laurent Baby Doll!

Αγαπημένες μου τι κάνετε;;; Είστε καλά; Ξέρω έχω χαθεί τον τελευταίο καιρό άλλα τρέχω και δεν φτάνω, τώρα όμως που χειμωνιάζει θα επιστρέψω δριμύτερη!!! Για σήμερα λοιπόν σας έχω ένα rewiew με την υπέροχη μάσκαρα της Yves Saint Laurent την Baby Doll!!! Ήταν μέσα στο Glowbox του προηγούμενου μήνα και αφού τη δοκίμασα θέλω να σας πω την γνώμη μου!!!

Καταρχήν θέλω να σας πω ότι λάτρεψα το βουρτσάκι!!! Υπέροχο!!! Το αποτέλεσμα αν και λέει ότι κάνει τις βλεφαρίδες να μοιάζουν με ψεύτικες, εγώ δεν το είδα. Ναι μεν είχε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα αλλά όχι τέλειο για την τιμή της τουλάχιστον. Κοστίζει γύρω στα 30€!!!Δεν θα την αγόραζα κυρίως για την τιμή της!!! Χάρηκα βέβαια πάρα πολύ που τη δοκίμασα... Εσείς την έχετε δοκιμάσει;;; Σας κάλυψε;;; Και αν όχι θα την δοκιμάζατε;;; Αυτά απο μένα αγαπουλίτσες, μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!!!

2 σχόλια:

  1. Ούτε και εμένα με ενθουσίασε ιδιαίτερα το αποτέλεσμα..χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οντως Αλεξανδρα μου νομιζω οτι υπαρχουν πολυ καλυτερες μασκαρες σε πιο οικονομικες τιμουλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design