16/6/13

Mini Haul Eastend Cosmetics!!!

Αγάπες μου!!! Καλησπέρες πολλές πολλές γλυκιές και με πολύ καλή διάθεση!!!Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα site με προϊόντα ομορφιάς -πολλές μπορεί να το γνωρίζετε ήδη και θα σας πω και την εμπειρία μου!!! Μιλάω για το Eastend Cosmetics . Πρόσφατα το ανακάλυψα και αποφάσισα να πάρω μερικά προϊόντα!!!Οι μάρκες του είναι επώνυμες και σε αρκετά συμφέρουσες τιμές!!! Η εξυπηρέτηση τους άψογη!!! Λοιπόν έχω ετοιμάσει ένα βίντεο με τα προϊόντα που πήρα : 

  • Honolulu bronzr απο τη W7
  • Candy floss brithenight powder απο τη W7
  • Garnier scrub προσώπου
  • Garnier ambre solaire αντηλιακό με spf 50+
Μέχρι στιγμής μόνο το αντηλιακό έχω δοκιμάσει με το ποιο έχω μείνει πλήρως ευχαριστημένη!!!Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη!!! Θα σας πω εντυπώσεις άμεσα!!! Εσείς έχετε ψωνίσει απο αυτό το site;;; Το γνωρίζετε;;; Αυτά απο μένα. Μέχρι το επόμενο ποστ φιλάκια πολλά!!! Δέσποινα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε πολύ για τα σχόλια σας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © by All Beauty Included. All rights reserved. Designed By El Design